söndag 31 oktober 2010

En seger till...

Idag har jag utfört ett långpass som heter duga. Började nämligen morgonen med en cykeltur i regnet till Sats Zenit vid centralen. Där hade de något som de kallar för träningsträff, vilket med andra ord är en stor audition. Vi var ett stort glatt gäng som ville bli cykelinstruktörer och efter 90 minuters cyklande med fjärilar i magen var det äntligen min tur att köra...

Oja, vad skall jag säga? Det är knappt tre månader sedan jag instruerade sist men ändå hade jag faktiskt glömt bort hur rolig det är. Vilken glädje!


Här satt jag i över två timmar!

Totalt har jag med andra ord cyklat i cirka tre och en halv timme idag, och jag måste säga att det känns lite här och var... Men är jag ledsen för det? Inte då! Min audition gick nämligen alldeles strålande och jag är nu anställd instruktör på SATS!

Så det blir lite inomhusträning i vinter i alla fall :)

6 kommentarer:

Hana_Caena sa...

GRATTIS!!!
Fasen va nice det låter, även om man inte är speciellt intresserad av spinning som sådan.. =)

Grattis igen..

Starchild omega sa...

grattis grattis.

Då blir det altså du som får håll i TdF passen sen så.

Anonym sa...

Tjoho!! Grattis! =D

soffan sa...

Grattis, vad kul :) !!

Simon sa...

OMG! GRATTIS!! =)

Johanna sa...

GRATTIS!!!!