söndag 23 januari 2011

Jag vill ut och springa!

Ibland känns det som om livet suger. Man läser om andras härliga löppass och ser löpare i mängder ute på vägarna. För hur surt är det då att jag inte kan ta ett enda steg utan att mitt skenben värker? Blir alltmer tveksam till att det faktiskt är benhinnorna som spökar just nu då smärtan är väldigt koncentrerad till en enda punkt. Hmm... Ett läkarbesök hade kanske suttit på sin plats?

Träning har det dock blivit den här veckan, även om löpningen får skippas ett tag till:

Måndag: 75 min spinning
Tisdag: 6 km löpning (japp, här gjorde jag ett försök!)
Onsdag: 30 min rodd, 15 min styrketräning, 30 min core
Torsdag: vila
Fredag: 60 min spinning, 60 min Body Pump
Lördag: 4 turer på Täby Galopp
Söndag: 60 min spinning

4 kommentarer:

soffan sa...

Ah, tråkigt när kroppen bråkar! Kan nog inte skada att kolla upp det där nä... Get well soon :).

Hana_Caena sa...

Köpte ett par skor idag som e jag e vääldigt sugen på att prova..
Skriver det inte för att taunta dig utan för att peppa dig för att du peppar mig!

Kolla upp det om det inte försvinner, vilket det inte verkar ha gjort.
Do it!

Miranda sa...

Jobbigt Marie :( :(

Läkarbesök pronto!!

Hörru, vad har du för pass? Jag har ju satskort, kan jag komma? Vi kan ju ta en kaffe i samband också om du har lust? :)

Anonym sa...

Ja, marie boka in en fika bums!