torsdag 13 januari 2011

Mitt hemmacenter

Efter mycket strul med vilket center jag skulle tillhöra (jag blev mitt i allt väldigt eftertraktad på många ställen) så har jag bestämt mig för Sats St. Eriksbron. Mitt första pass kör jag med andra ord på söndag kl 17:30 :)

Har under kvällen varit och fått visning av anläggningen och hunnit cykla ett pass för en av deras instruktörer. Efter det har jag även hunnit lagt till sista låtarna i mitt eget pass och det känns skönt att äntligen vara klar (det har tagit mig många kvällar..). Hoppas på att hinna cykla igenom det minst en gång innan premiären också.

Och på tal om något helt annat; har ni varit in och kikat på Outside?

2 kommentarer:

Andrea sa...

Hej vännen! Hur har du lagt upp ditt pass? Lycka till på söndag :D

Kramis

Anonym sa...

JAAA
Då är det ju nära för mig, tuben enkel väg:D NICE!! Träna ihop nästa vecka. Jag måste boka in dina klasser NÄR är de? Självklart har jag kollat din outsideblogg:D