fredag 21 januari 2011

Tävling - Cliniderm


Hudvård är definitivt inte min grej, därför är det skönt att det finns andra som tänker åt en! I egenskap som Buzzador har jag fått äran att testa och utvärdera Acos hudvårdsserie CLINIDERM under två veckor, och har dessutom fått möjligheten att ge dig samma förmån.

Fyra små gåvoboxar, med sex produkter i praktisk resestorlek, skall jag lotta ut. Dessa har ett värde av ca 200 kr och för att vara med i utlottningen behöver du bara göra följande:

Svara på dessa frågor:
  1. Var bor människorna som CLINIDERM är speciellt anpassad för?
  2. Kan män använda CLINIDERM?
  3. Hur många rengöringsprodukter för kvinnor innehåller serien CLINIDERM?
Maila dina svar till marienordin@hotmail.com.


Sist och slutligen skriver du en kommentar till detta inlägg med en motivering till varför just du skall vinna!


Tävlingen pågår fram till den 28:nde januari.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är med! Har mailat dig nyss.

Här är min motivering:
Jag har testat massvis med produkter och lagt ner massvis med pengar på min hy... den påverkas jättemycket av klimatet här och blir liksom yttorr (speciellt på vintern). Jag tycker inte att något har funkat hitills. Jag skulle jättegärna vilja vinna det här kitet eftersom att det skulle ge mig en chans att få testa Cliniderm - så att jag kan se om det funkar på mig utan att behöva lägga ut en massa pengar på själva testandet!

Mvh//Malin

Frida sa...

Motivering till att jag ska vinna:
Som fanatisk konditionsidrottare med försmak för utomhusaktiviteter i väder och vind är det faktiskt ett problem att hålla huden i ansiktet fräsch och fuktig. Med dubbla pass flera dagar i veckan blir det också mycket dusch och tvätt. Och så en arbetsdag i klimatkontrollerat lab ståendes framför två torrluftsprutande fläktmaskiner. Mamma säger att jag måste börja ta hand om huden. Annars kommer jag ångra mig när jag blir gammal. Nu fyller jag snart 25 år och det börjar bli dags att lyssna på mamma antar jag. Sex små miniförpackningar med hudvård tycker jag låter som ett bra första steg! Hälsningar/Ålab-Frida

kakan s sa...

Motivering. ja hur ska man säga det här på ett bra sätt.

Jag vill vara snygg, rikt så där jobbigt snygg så alla som ser en vill vara kompis. som tur är jag rätt trevligt så jag måste inte vara så jätte snygg men det skulle helt klart hjälpa till lite.

Helt ärligt så kan min hy blir torr och med tanke på att jag måste träna rätt hårt nu för att nå mina mål och klara det jag vill utföra.

Kram _kakan S

Suzan sa...

*är med*