tisdag 2 november 2010

Dunderförkyld

Gissa hur glad jag var när jag vaknade i morse med halsont och snor i näsan? Nej, så skulle inte dagen börja, jag som planerat att inviga mina nya terrängskor idag och allt. Hoppades på att det skulle bli bättre under dagen men dessvärre inträffade det motsatta.

Avslutade med andra ord min dag redan efter åtta timmarnär jag kände att rösten var på väg att försvinna (låter konstigt, jag vet, men det finns saker att göra på jobbet HELA tiden). På vägen hem fick jag dock ett väldigt roligt samtal. Tänker inte avslöja vad det handlade om men ni lär upptäcka det så småningom :)

Nu sitter jag och snorar i sängen och tycker lite synd om mig själv.


Ja, jag vill träna! Mina skor vill bli smutsiga!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Men usch, KRYA!

Jag måste dubbelkolla 7 december med min andra hälft, är nämligen hundvakt då och så. Men jag hör av mig =)

Krya nu!

MassageLotta sa...

Inte kul med snuva...vet precis hur skorna känner sig....dom stackars små rena sakerna....