måndag 1 november 2010

Underbara ben

Mina ben efter spinningen igår

Idag är jag förvånad. Jag har nämligen inte den minsta lilla känning av träningsvärk i benen idag, trots närapå fyra timmar cykling igår. Då måste man få säga att man har rätt så underbara ben.

Är lite sugen på löpning ikväll, men har bestämt mig för att det blir det ingen träning idag (förutom allt springande fram och tillbaka på jobbet, någon timme för mycket som vanligt). Jag vilar och laddar för löpning imorgon istället:)

Skall även passa på att tacka för alla gratulationer om mitt nya instruktörsjobb, både bland kommentarerna och på mailen. Det värmer!


2 kommentarer:

Starchild omega sa...

Starkt jobbat, Jag har inte bestämt hur mycket eller vad jag sparar till. gissar doc att jag kommer behöva vantar snart,

tog en runda idag med, jag kommer dock ha trningsvärk.

Johanna sa...

Härligt med spinningben ;) Jag är med en spinningtokig tjej som i helgen ska gå en utbildning till instruktör. Kul att jag hittade till din blogg via GOOGLE. HA EN SKÖN DAG