söndag 9 januari 2011

Ensamma hemma

Hade en fantastisk dag igår. Fyra underbara turer på Täby och efter en laddarlunch drog jag därefter iväg på Bodypump på eftermiddagen. Galet grym träningsvärk i baksida axlar, bröst och ländrygg! Kvällen spenderades på kinarestaurang med vänner :)

Just nu är lillplutten och jag ensamma hemma. Jag funderar på att trotsa träningsvärken och ge mig ut på en träningsrunda och lillplutten firade med att kissa i sängen. Kan en söndag börja bättre?

Ja, jag kör på det gamla vanliga knepet: tar en bild på mig själv där jag ser glad och helpeppad ut och etsar fast den i bakhuvudet:

Dagen kommet att bli fantastisk!

(skall bara tvätta lite täcken och madrasser först)

1 kommentar:

Starchild omega sa...

Det är kanonväder ute, inte specielt kallt, perfect sol mysig takdropande och ett skönt kras när snön komprimeras under fötternar.

Det blir inte mycket bättre änn så här. Det är bara att knyta på dig skorna och ta en lång runda i 6min tempo

Du ska ju ta STHLM maraton på 3,12.