söndag 9 januari 2011

Så stolt!

Efter att ha fått kommentaren från S om att jag nog gjorde bäst i att dra ut på långpass i 6 minuterstempo, så insåg jag att det nog var helt sant.

Världens bästa väder, vårkänslor och vips så var 20 km avklarade på 122 min. Ganska exakt den eftersträvade hastigheten med andra ord, och attans vad stolt jag är över mig själv.

Råkade visst kapa huvudet här, men jag kan ju inte lyckas med allt.

Så där ser ni, en kommentar från just Dig kan vara det som förgyller min dag ;)

3 kommentarer:

Matilda sa...

Åh vad härligt med vårkänslor! Var ute på vift idag också och kände på dem. Snart kan cykelsäsongen börja! Gick det bra att springa trots isiga gator? Eller det kanske är torrt hos dig?

Starchild omega sa...

HAHA bra där.

jo 20km är helt klart ett lång pass. men det var ju så himmla bra väder,

Jag tänkte att jag skule ut i morse men det gick inte att komma ur sängen jag försökte men fanns inte någon energi. får nog ta det i kväll.

http://hannaskrypin.se sa...

Bra jobbat. :-)